Friday, July 14, 2006

Football



Eu sou um brasileiro esquisito, eu amo a Terrinha, mas amo a terra do Tio Sam tambem. E uma das coisas que eu adoro aqui e futebol americano( o argumento do nome do esporte fica pra outro dia, porque eu acho que nao tem nada a ver, o uso dos pes e minino, e so quando os cara chutam os field goals, kick offs, and punts; nada a ver, e o nosso que foi criado primeiro e e mais reconhecido no mundo e chamado de soccer por aqui, de novo: nada a ver).

Bom, a temporada de 2006 ta chegando, e ja que o Curingao ta na area de rebaixamento, vou me concentrar no futebol dos gringos!

I'm a wierd brasilian ( I refuse to spell it with a Z, my peeps in England do it with an S, catch up people!), I love my Homeland, but I love uncle Sam's place as well. And one of the things I really like here is football( don't get me started on the whole soccer x football thing, y'all only use your foot for field goals, kick off, and punts; doesn't make sense, and Futebol came way before footbal. In 1815 in England, Eton College set the first set of rules).

Well, anyways, the 2006 season is upon us, and my soccer club back home is sucking goat turds right now, so I'll concentrate on gringo football.





Como sempre: os detalhes.

Camera, football, e eu.
Camera, football, and I.

1 comment:

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»